2014. szeptember 7., vasárnap

(Azt hiszem:D) Egy új szerelem kezdete: Macross Frontier

Húúú tegnap nem írtam Gome^^
Visszooooooont, írtok most egy olyan animéről ami abba a kategóriába sorolható, hogy ,,sehol sincs magyar felirattal a végéig" s mivel én nem vagyok perfect angolból, így nem kíséreltem meg megnézését, de nem adom fel és megtalálom magyarul:D (Ha  valakit így is érdekelne a neten megtalálható MF mennyisége magyarul akkor kiteszem a poszt alá^^

Rövid történet:

2059-ben járunk, 47 évvel az első Macross történet után. Helyszínünk a Macross Frontier kolonizációs flotta, amelyet mindjárt a sorozat elején megtámad a Vajra.A Vajra-k különben biomechanikus lények, és írtóra erős és szívós ellenfél. Hogy honnan jöttek, vagy ki hozta létre őket, azt a sorozat második felében tudjuk meg. Az első támadás során és az azt következő pár napban ismerkednek meg főhőseink, miután többször is életveszélyes helyzetbe kerülnek, és innentől is kezdenek kibontakozni az érzelmi szálak. De mivel Ranka és Sheryl is Altoba lesz szerelmes, így szegény fiúnak elég nehéz dolga akad. De ez nem gond, mert így a szerelmi háromszöget - amely minden sorozatban helyet kapott - itt se hagyták ki, és ennek köszönhetően nagyon jó lett a sorozat. Hogy a Vajrakkal felvegyék a harcot, az emberek új harci-mechákat hoznak létre, a VF-25 Messiah-t. Valamint a katonaságon kívül egy másik katonai csoport is részt vesz a harcokban, az S.M.S., amelynek később tagja lesz Alto is. [Animeaddicts]

Vélemény:

HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ*-----* imádom de nem tudtam végig nézni TT.TT


Kép helyett, egy gyönyörű dalt teszek ki Ranka-tól^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése