2015. január 24., szombat

Angel Beats!

Sziasztook!:) Mindenek előtt bocsánatotokért esedezem, ugyan is nagyon eltűntem. Nagyon megy az élet, semmire sincs időm, hol tanulok, hol betegeskedem, hol valami gubanc van._.
Hogy teltek az ünnepek? Utólag is boldog új évet! \(>3<)/


Eredeti cím: エンジェルビーツ!

Angol cím: Angel Beats!

Történet: Halál, Isten, túlvilág. Biztos, hogy minden ember agyán átsuhantak legalább egyszer ezek a szavak. Nos, akit érdekel a téma, az ide süssön, ugyanis az anime ezzel a témakörrel foglalkozik. Adott egy férfiú, aki felébredése után egy csatatéren találja magát. Egy fura lány, Yuri elmondja főhősünknek, hogy épp a túlvilágon vélt felkelni, és meghívja frontvonalukba, amivel csupán Isten és az angyal ellen harcolnak. A fiú, Otonashi természetesen őrültnek tartja a lányt, és odasétál az "angyalhoz", hogy tanácsot kérjen. Egy kis beszélgetés után a leányzó szíven döfi és Otonashi egy kórházi ágyon ébred. Halálos sebet kapott és mégis életben van, ez tényleg azt jelentené, hogy a túlvilágon van? Milyen túlvilág az, ahol egy iskola várja a halott fiatalokat? Nos, annyi biztos, hogy ezen a világon már nem tudnak meghalni. Az emlékeit elvesztő Otonashi végül csatlakozik a frontvonalhoz, ami tele van olyan fiatalokkal, akik nem törődtek bele borzalmas életükbe és Istenen akarnak bosszút állni.
Amondó vagyok hogy kikell tenni a 16-os karikát






Vélemény: én nagyon szerettem:) nekem beütésre olyan mint a Guilty Crown bár azt hiszem ott említettem már^^
Részek:
MANGA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése