2014. július 2., szerda

Mahou Shoujo Madoka Magica

Eredeti cím: 魔法少女まどか★マギカ
Angol cím: Magical Girl Madoka Magica
Egyéb cím(ek): Puella Magi Madoka Magica , Madoka Magica
Műfajok: akció, dráma, fantasy, horror, iskolai élet, mágia, pszichológiai, sci-fi, seinen, thriller, tragédia,
Történet: Kaname Madoka egy teljesen átlagos lány. A középiskola második osztályába jár, vannak barátai, szerető családja, mégis kissé motiválatlan. Az élete teljesen felborul, amikor egy cserediák érkezik az osztályába. Különös módon sokat tud róla, és kissé ellenségesen viselkedik vele. A nap vége felé egy ismeretlen hang kéri a segítségét, amit csak ő hall. Nem lenne Mahou Shoujo anime, ha nem indulna a hang keresésére. Ez a lépés azonban események egész láncolatát indítja be, mely a sors és kétségbeesés végtelen labirintusába zárja szereplőinket.






Vélemény: Mikor megnéztem az animét, borsózott a hátam. Az elején zavart a rajzolása, nem ezt a fajtát szoktam meg, de utána nagyon megtetszett. Az utolsó részt tátott szájjal néztem, a leges-legutolsó képkockáig. Fantasztikus történet, Mindenkinek ajánlom, de még is azért egy 16-os karikát ide tennék. Mikor megnéztem felvetődött pár kérdés, de a legfőbb téma amit boncolgat, az a kívánság. Te mit tennél meg egy kívánságért? Mit áldoznál fel érte? És nem is vesszük észre, de fontos, hogy mikor mit kívánsz.
 Most, ahogy visszapörgetem az animét az agyamban, túl sok gondolat jut az eszembe, de nem szónoklok nektek, mert úgy is össze-vissza lenne. Azoknak ajánlom akik gondolkodni szeretnének.
Részek:
1.rész
2.rész
3.rész
4.rész
5.rész
6.rész
7.rész
8.rész
9.rész
10.rész
11.rész
12.rész
Film 1(Angol felirat)
Film 2(Angol felirat)
Film 3(Angol felirat)
Manga
Manga (doujinshi)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése